Yemen'deki İran destekli Husiler, ABD savaş gemilerini hedef almaya devam ediyor.

Hürmüz Boğazı’nın açılması OPEC için çöküş getirebilir
Hürmüz Boğazı’nın açılması OPEC için çöküş getirebilir
İçeriği Görüntüle

Husilerin silahlı kanadının sözcüsü Yahya Saree, Kızıldeniz'de ABD’ye ait destroyer tipi 2 savaş gemisini füze ve İHA’larla hedef aldıklarını açıkladı. Saree, ayrıca İsrail’in Yafa bölgesine de İHA saldırısı düzenlediklerini aktardı.

Saldırılardaki can ve mal kaybına ilişkin ise henüz açıklama yapılmadı.